* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
ErgenissenHoekje
Gepost door : Saïma
Op: 07/07/2005 22:21
ERGENISSEN HOEKJE!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]

Gepost door: Marijke
Op: 19/01/2006 15:59
Ik erger me te pletter dat ik WEER ziek ben, en meteen goed ook!
Heeft er iemand een ander hoofd voor me??
En ik loop al zoveel achter met ruiltjes en inplakken en foto's en......
GRRRR!

Gepost door: corrie
Op: 19/01/2006 16:23
Kaartjes lopen niet weg Marijke
Als je je weer goed voelt gaat het veel beter
Ik wens je sterkte en maak je niet druk om die kaartjes
Groetjes van Corrie

Gepost door: * Ymsah *
Op: 19/01/2006 22:40
Lieve Marijke.

Aan mijn hoofd heb je niet veel, daar zitten hersenen in die ander werken dan bij 'normale' mensen... ADHD-hersenen. Dat kan ik je ook niet echt aanraden.
De rest van mijn lijf is gelukkig gezond!
En met mijn hersenen blijf je achterlopen.

Ik weet dat je het kan als je weer beter zult zijn! Wens je veel beterschap toe en hopelijk komt het toch ooit goed!

Gepost door: * Ymsah *
Op: 22/01/2006 21:22
Ik vind het vervelend dat ik keer op keer kaartjes aangeboden krijg die echt zooooveel ouder zijn en waarvoor ze dan een kaartje uit 2005 voor terug willen.
Ook al staat het zoooooooooooo duidelijk op mijn site, toch probeert men het keer op keer opnieuw!

Ik ruil graag eerlijk tegen eerlijk en niet een (voorbeeld: )Damiankaartje uit 1999 tegen een actiekaartje 2005 op de site, daar wil ik een gelijksoortig kaartje voor terug, dus ook graag een recent kaartje!!!! Ik krijg genoeg Damian 2005 aangeboden en daar wil ik die actiekaartjes dan ook graag voor ruilen!!!!!!!!

Waarom krijg ik dan steeds keer op keer kaartjes uit zelfs de jaren 80 aangeboden en kiest men een 2005 er voor uit?????????????????????????????

Ik vind dat echt vervelend.

Ik weet dat mensen mij ook vaak vervelend vinden met ruilen, maar ik mag toch ook wel wat vervelend vinden?????????????????

Ik ruil gewoon via die regels en ik ben gelukkig niet de enige en dan ben ik maar een zeikerd!!!!!!!

Ook ruil ik met een verzamelaar (hier niet in forum bekend) soms zomaar snel wat kaartjes en dan kiest ze uiteindelijk wat op mijn site en dan denk ik: Grrrrrrrr eigenlijk is het niet eens eerlijk, want dat doe ik met de anderen ook niet!!!!
Heb het 1x toegestaan en nu doet ze het steeds weer...
Bah...... moet ik de volgende keer wat anders sturen???? grrrrr

Tja, hier mag ik lekker klagen!
EN als men niet met me meer wil ruilen?? DAN NIET!!!!!! (Je bent niet de eerste hoor... ) Gelukkig zijn er genoeg verzamelaars over waar ik wel fijn mee ruil!

Saíma

Gepost door: * Ymsah *
Op: 22/01/2006 21:25
Oja... waar ik me ook an erger (nu ik toch bezig ben)

Dat ik zoooooooooooooo ontiegelijk snel een antwoord op mailtjes moet geven, omdat ik dan keer op keer een herhaling krijg; WEET JE HET NU AL???

Tja, ik snap dat jullie snel willen ruilen, maar dan heb ik de volgende keer maar pech, soms LEES ik alleen de mailtjes en beantwoorden doe ik echt pas als ik er zin in heb!

Heb ook niet iedere avond en dag zin in de geboortekaartjes... kan het ook niet helpen hoor!

Ben nu veel met de website bezig en dan kan ik er niet wat ruiltjes bij gaan doen. En ook al geef je het aan dat ik wat minder ebzig ben, dan krijg ik keer op keer weer ruiltjes aangeboden en ja, ik handel ze uiteindelijk bijna allemaal af en dan doe ik het vast weer met 30 tegelijk!

Je er aan ergeren? Niet meer ruilen, dan heb ik maar pech en wil vast iemand anders, die nog kaartjes voor mij zoekt, ze vast wel ruilen!

SOrry voor het geërger, maar uiten is beter dan opkroppen...................................................... Bedankt voor het lezen.

Gepost door: Elke
Op: 22/01/2006 21:58
Hoi Saïma, ik ben net thuis van een weekendje logeren bij Davy. En ik moet zeggen ... het was héérlijk om eens 2 dagen helemaal niét met de geboortekaartjes bezig te zijn. Gewoon lekker eens wat anders doen deed zo ontzettend veel deugd. (ik zat wel met een mailbox die overvol zat ... ).
Dus ik kan je heel goed begrijpen dat je je ergert in het feit dat iedereen direct antwoord wil. "Vrieéd beu" (om het effe op z'n oerplat Stekens te zeggen ... ). Ik zou zeggen, antwoordt als je zin hebt, en ruil enkel op de manier die jou het beste ligt, anders voel je je toch oerslecht. Ik vind het ook helemaal niet leuk om een oudje te krijgen en een nieuwe te geven.
Nou, hopelijk begrijpen de meeste mensen dat, ik alleszinds wel en bewaar wel wat goud voor je tot je er weer eens zin in hebt .
Groetjes, Elke.

Gepost door: wilma
Op: 22/01/2006 22:07
Ik kan het mij voorstellen Saima dat je daar aan ergert. Als ik een ruillijst krijg van iemand en er staat duidelijk dat ze alleen maar recente kaartje willen ruilen tegen recente kaartjes enzo dan hou ik daar rekening mee. Zelf ben ik niet echt zo. En ik mail mensen niet direct zodra ze iets zouden uitkiezen ik geef ze een maand ofzo de tijd en dan mail ik ze. Je kan niet van iedereen verwachten dat ze iedere dag de tijd en zin hebben om achter de computer te zitten en kaartjes te ruilen. Want als iemand nu moeilijk gaat zitten te doen dan ruil je niet zo snel weer met die persoon.

groet Wilma

Gepost door: anja
Op: 22/01/2006 22:13
even een reactie op je verhaaltje hierboven

de oudere kaartjes zijn ook leuk
maar dat ze er een kaartje van 2005 voor vragen
pfffffffffffffffff zeg
zou ik ook niet doen hoor

ik doe met 3 mensen zo
ik noem even gaan namen
heb ik wat voor jou
dan krijg je het
en als ze wat voor mij hebben dan komt het deze kant op
en wat...............maakt niet uit
oud/nieuw/merken

tuurlijk als het een super mooie is
moet je wel even denken hoor zal ik het doen...........
maar als je weet naar wie en ze geven jou ook zn mooie
dan maakt het niet uit

maar als ze oudjes aan bieden en 2005 vragen
zou ik dat niet zo leuk vinden

heb net een hele vlop vol voor iemand uit mn dozen gehaald
oudjes hoor
mag ze hebben van mij......voor niets
leuk he



het moet wel een leuke ruile blijven
waar je dan alle 2 tervreden mee bent

heb dat ook wel eens gehad
willen ze de mooie kaartjes
en wat krijg ik weer..................

nee doe dat niet meer

anja

Gepost door: * Ymsah *
Op: 05/02/2006 18:33
Ik erger me er aan... nou ja, ik vind het jammer, dat mijn voorkeuren regelmatig als actiekaartjes zijn of zelfs op marktplaats te koop worden aangeboden.
En dan van verzamelaars waar ik ook kaartjes voor heb...... grrrrrrrrrrrrrrrrr

Uiteindelijk "krijg" ik ze MEESTAL dan toch wel, maar het lijkt me soms er op als protest dat het zo lang duurt, het ruilen??? Ik weet het niet, maar het is echt de laaste tijd steeds vaker!

Jammer..........

Gepost door: Saïma
Op: 24/02/2006 09:23
Weet je waar ik me echt aan kan ergeren (en jullie waarschijnlijk ook als het jou zou overkomen...)

Als ik door mijn voordeur naar buiten kijk... zie ik een tuin die prachtig roze is versierd... of te wel een meisje geboren, Daniëlle...

Jongens zijn al langs geweest met mijn kaartje en reactie was; Als we er een overhouden, doen we het in de bus....

EN ik heb hem nu nog niet en het is echt ergelijk als ik dan steeds die woning zie dan denk ik steeds: Shit, ik heb het kaartje nog niet....... .....

En van ons achterbuurmeisje heb ik ook nog het kaartje niet... blehhhhhhh

Of te wel, sinds kerstmis zijn er nog 3 kindjes geboren waar ik het kaartje NIET van heb... erg frusterend... blehhhhhhh en DIE kaartjes zal ik ook niet krijgen.... want van 1 kindje heb ik het kaartje inmiddels alweer dubbel... zul je net zien...

ACh, afwachten maar! Wie weet.... ooit....


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |