* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
ErgenissenHoekje
Gepost door : Saïma
Op: 07/07/2005 22:21
ERGENISSEN HOEKJE!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]

Gepost door: Saïma
Op: 14/09/2005 23:56
Ik erger me aan het feit dat de postzegels zo ontiegelijk duur zijn...........

Gepost door: Saïma
Op: 16/09/2005 19:17
quote
Hoi Saïma,

Ik zie al wat het probleem is, je hebt waarschijnlijk 2 mailtjes door elkaar
gehaald. Ik ben Monique van Brakel, en niet Monique van Mossel. Ik weet dat
zij ook Tychokaartjes spaart. Die Tygokaartjes zijn dus naar Monique Mossel
gegaan, dat is erg jammer. Hopelijk kunnen we die andere kaartjes wel
ruilen.

Ik erger me aan MEZELF...

Dat ik zóóó stom ben geweest om 2 verzamelaars, allebei Monique en allebei Tycho (en ook Tygo) sparend door elkaar te halen........

Als ik DAT had geweten, had ik de Tygo kaartjes eerlijk verdeeld over de verzamelaars.... (Tycho, als ik ze heb, gaan al naar Suzanne Löke)

Zó ruil ik NOOIT eerder met een Monique die Tycho/Tygo spaart en zó mail ik ineens met 2 tegelijk... aaaarchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En dan zijn er ook meerdere verzamelaars die regelmatig met verschillende mailadressen mailen, dus daarom had ik het OOK niet in de gaten...

Ik baal er ontzettend van, vind het erg vervelend voor Monique van Brakel!!

Maar goed, ook haar ruiltje maak ik leuk af, ik verzin er wel wat voor.

Hopelijk zijn er niet meerdere verzamelaars die deze fout maken...

Ook Lian Vrijsen en Lian van Heijst had ik in het begin door elkaar gehaald... had niet in de gaten dat ik met Lian van Heijst aan het mailen, omdat ik haar niet kende....

AL met al.... pffffffffffffff


Gepost door: Saïma
Op: 28/09/2005 22:15
Ik erger me aan mezelf dat het mij niet lukt om op een fatsoenlijke manier ruiltjes af te handelen, dat ik de verzamelaars veel te lang laat wachten en wachten... daar erger ik me aan....

Gepost door: Saïma
Op: 02/10/2005 18:35
Ik erger me aan mensen op een hobbybeurs die mij wel kaartjes beloven, maar waarvan ik nu al weet dat ik ze NOOIT zal krijgen (vergeten ze toch weer... ) ervaring van 3 jaar..
Ja, ik heb ze thuis liggen, ik neem je visitekaartje mee dan stuur ik ze wel een keer op...
Dan denk ik: TUUUURLIJK... ik zou bijna zeggen: Geef mij jouw adres maar, dan kom ik ze wel HALEN... hihihi
Maar goe, de gedachte is leuk, heb toch een flink aantal geboortekaartjes gekregen, maar van andere standhouders en van 2 bezoekers! De andere paar honderd beloven wel maar... of je er wat van ziet... ahum...
Ach, leuk bedoeld!

Gepost door: Prima Saïma
Op: 01/11/2005 18:24
Ik erger me aan mezelf, dat ik weer eens zo gigantisch achterloop dat ik het overzicht weer kwijt ben... bah...

EIgenlijk zou ik nu weer een ruilstop moeten instellen...

Gepost door: Prima Saïma
Op: 05/11/2005 16:42
Ik erger me aan verzamelaars die van mijn ruillijst vele kaartjes uitkiezen en dan zeggen: Hier heb je mijn ruillijst/club/website, zoek maar of er wat op staat... grrrr....

Ik vind het prettiger als ik dan ook een lijstje krijg met daarop kaartjes die ze eventueel hebben.
Data zoeken is lastig, maar de voornamen moet toch niet zo moelijk zijn, lijkt me...
Beetje gemakkelijk zo...

Gepost door: Prima Saïma
Op: 21/11/2005 16:29
Ik erger me aan verzamelaars waarvan het kaartje werkelijk waar puntgaaf, liefst nog warm van de drukpers moet zijn...
Heb nu al een paar keer gemerkt dat ik tig vragen kreeg over het kaartje of het wel puntgaaf is...
Geen klein vouwtje, krasje, punaise gaatje, bedankje, of het wel is ingeplakt...
Oké, een beetje kan ik het begrijpen, maar laatst had ik een kaartje gescand en daar zat een minuscuul ezelsoortje aan, echt van 2 mm... maar dat kaartje hoefde ze dus niet.

EN nu weer.... een ruiltje met de vraag: Is het kaartje ECHT puntgaaf??? (Had al verteld dat ik het kaartje in januari van de drukker heb gehad) maar ze wilde weten of het in die 10 maanden niet een beetje beschadigd was geraakt tussen de andere kaartjes...

Grrrrrrrrrrrrr ik ben al bijna van plan die ruil te annuleren, hier heb ik een gruwelijke hekel aan!

Oke, voor mij maakt het geen bal uit of het kaartje beschadigd is of niet, ik plak het toch in, maar ja, als je insteekhoezen gebruikt, dan is het wel lelijk ja, als het ingeplakt heeft gezeten.... oke, maar een punaisegaatje... daar maak ik me ook niet druk om hoor!

Moeten we binnenkort met pincetten gaan werken om het kaartje niet te beschadigen??
Nog even en er vragen verzamelaars me of er geen vingerafdrukken op zitten.....

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Gepost door: nicky
Op: 21/11/2005 23:42
niets met geboortekaartjes:

Maar ik kan me er zo aan ergeren, als je 3 weken lang hebt gewerkt aan een uitje, met zo'n 30 man,
Dat er op de dag zelf nog mensen afmelden,
Dingen niet doorkunnen gaan, omdat andere mensen bepaalde dingen regelen, en die niet doorgaan,
En al bij al,
Er veel te veel geld uit uit word gegeven, aan dingen die we toch neit konden doen/gebruiken..

GRRR... al die 3 weken, eigenlijk voor niets,
En niet eens iemand dieme bedankt,
Ja iemand die ff snel langs loopt en egt "Goh t was leuk" nou van 20mensen verwacht je toch wel iets meer..
Zegmaar

Sorry,
Moest er toch echt even uit

Gepost door: Prima Saïma
Op: 22/11/2005 08:48
Hoi Nicky,
Ja, dat is zéér irritant... en wat daarbij aan toekomt.... als je om aanmeldingen vraagt... (om zo dingen te kunnen gaan regelen) dat men zich op het alllllerlaatste moment pas aanmeldt... )
En dat bedanken... dat wordt inderdaad vergeten, want men ZIET die voorbereidingen helaas niet!
Ik heb zelf ook nogal eens wat dingen georganiseerd en ik herken helaas maar al te goed hoe jij je voelt!.. grrrrrrrrrrrrrrrr
Mede daardoor zit ik zelden meer in een feestcommissie...
Fijn dat je dat even hier er uit gooit, daar is dit forum voor, niet alleeeeeeeeen voor geboortekaartjes maar ook voor allerhande andere zaken!!!!

Gepost door: Elke
Op: 22/11/2005 14:07
Hoi Nicky, ja dat probleem ken ik ook maar al te goed. Ik werk in een rusthuis met bejaarden en organiseer daar zeer regelmatig leuke activiteiten. Een uitstapje naar zee, een modeshow, een verjaardagsfeest, altijd wel iets leuks. Maar NOOIT is er eens iemand die echt een blijk van waardering geeft, NOOIT een helpende hand, meer nog, soms zelfs kritiek geven.
Erg hoor!
Ik werk nu wel in een rusthuis waar momenteel de boel helemaal spaak draait, maar toch, dit is echt niet fijn!
En dan dat afzeggen of toezeggen op 't laatste moment. Vréselijk, zeker als je een bus gehuurd hebt, wil er altijd nog wel 2 man meer mee. Sorry, gaat niet, de bus zit vol, en de dees heeft het dan weer gedaan !!!
Grrr


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |