* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
ErgenissenHoekje
Gepost door : Saïma
Op: 07/07/2005 22:21
ERGENISSEN HOEKJE!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]

Gepost door: Elke
Op: 14/01/2006 19:26
Oei... ik hoop dat dit nu niet wil zeggen dat sommige mensen uit Nederland niet meer met me zullen willen ruilen.
Trouwens, ik post meerstal gewoon in België, en dan kost het voor mij ook veel geld hoor (1,20 euro). Als ik in Nederland ga posten, moet ik ook mijn benzine betalen én een ticketje om de wagen te parkeren, dus zovéél win ik ook niet hoor. (even ter verduidelijking).
Ben dus ook wel even geërgerd . Omdat ik nu wel even met het gevoel zit dat veel Nederlandse mensen zullen afhaken om nog met mij (en andere Belgische) te ruilen. (trouwens, als ik kaartjes koop vermeld ik er altijd bij dat ik in België woon).
Elke.

Gepost door: corrie
Op: 14/01/2006 19:33
we blijven sturen hoor Elke,dus geen zorgen

Gepost door: Elke
Op: 14/01/2006 19:52
Bedankt Corrie! Ik heb trouwens voor jou een heel mooi fotokaartje met de baby voorop van 2002 !!! Vandaag gekregen van Priscilla en nu is ie voor jou ! Ik leg hem apart.
Elke.

Gepost door: wilma
Op: 15/01/2006 12:50
Natuurlijk blijven we gewoon ruilen!

Wilma

Gepost door: corrie
Op: 15/01/2006 13:10
Bedankt vast Elke voor het mooie kaartje,foto van de baby goed zeg
Had 4euros geboden op 10fotokaartjes en weg gielen 5euro s

Gepost door: Elke
Op: 15/01/2006 13:19
Bedankt Wilma, dat je wil blijven ruilen.

Corrie, het kaartje ligt voor je opzij. Het is een héél schattig kaartje, met een hele mooie naam ook nog. Maar ik heb beslist om niet alle fotokaartjes meer te bewaren, daarom is deze voor jou. Ik wacht nog even met versturen tot ik er nog enkele heb.

Groetjes, Elke.

Gepost door: Marijke
Op: 15/01/2006 16:27
Tuurlijk blijven we ruilen!
Anders heb ik ook niemand die mijn smaakjes thee komt proeven!
HAHA!

Gepost door: corrie
Op: 16/01/2006 14:17
Ik heb me best geergeerd vandaag Ik stuur iemand 2kaarjes met haar voorkeur,ze zegt ze zal kijken voor mijn voorkeur krijg ik 2kaartjes die zeggen mij niets met een briefje er bij met deze tekst
Hoi Corrie
Hierbij stuur ik je 2kaartjes,want ik had niet echt iets wat jij spaard
Hopelijk kan je ze verder ruilen
Wat zeggen jullie daarvan

Gepost door: * Ymsah *
Op: 16/01/2006 15:20
Dat is aan de ene kant NIET leuk, maar aan de andere kant is het wel weer prettig DAT je een reactie krijgt...

Maar ik hoop dat je het nog eens kan worden, want voorkeuren sturen en dan ruilkaartjes terug krijgen is NIET leuk....

Gepost door: wilma
Op: 16/01/2006 18:39
Nou dat is niet echt leuk. Ik vraag meestal per mail welke Marjolein ze hebben zodat ik even kan kijken of ik ze heb en dan krijg ik namen. En als ze die niet hebben dan vraag ik naar haar website of ruillijst en kies zelf iets of geef namen door die andere verzamelaars zoeken. Maar ik vind het niet echt kunnen dat je zo maar iets op stuurt wat de ander niet verzamelt. Dit is dan de laatste keer dat je waarschijnlijk met die persoon zult ruilen tenminste zo zou ik dan denken.

groet Wilma


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |