* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
ErgenissenHoekje
Gepost door : Saïma
Op: 07/07/2005 22:21
ERGENISSEN HOEKJE!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]

Gepost door: Prima Saïma
Op: 07/12/2005 22:04
Ik erger me gewoon aan MEZELF!!!!!
De ruiltjes die ik nog moet afhandelen lopen gigantisch op en ik krijg mezelf er niet aan toe om ze te ruilen en dan komt er nu óók nog een zéér drukke tijd aan... oh, help ik weet niet hoe ik dit moet gaan redden... ik heb alléén, denk ik nu, vrijdagavond... dan MOET het klaar, want:
Morgen, donderdag, ga ik eerst met mijn schoonzus en schoonmoeder boodschappen doen in Duitsland hier net over de grens in Kleve, de kinderen blijven over op school, 's avonds komt de oppas en heb ik een extra koorrepetitie, vrijdagmorgen komt de PGBer tot en met 17u dus is poetsen en dan heb ik wel vrijdagavond nog eventjes want daarna in het weekend ben ik werken en zondag wordt er een expositie van mijn moeder geopend.. en maandag is weer de gewone te drukke maandag (eerst de PGB-er en dan peuterspeelzaal) 's avonds komt de oppas en ga ik naar het koor en dinsdag heb ik ontbijtje op mijn werk, 's middags begin ik al met laminaat leggen bij mijn moeder, 's avonds komt weer de oppas en ga ik naar een clubje met Joey, woensdag ga ik laminaat leggen bij mijn moeder, 's avonds ook etentje op mijn werk, donderdag komt pgb-er weer... en dan heb ik misschien donderdagmiddag nog wel weer tijd...
Vrijdagochtend ook en vanaf die middag is het weer net zo hectisch....

Gepost door: wilma
Op: 21/12/2005 18:54
waar ik mij wel aan erger is dat als we weer een nieuwe versie van de geboortekaartverzamelaars krijgen dan ga ik mijn ruillijst bij langs en ik mail de mensen voor wie ik denk dat ik iets heb. En dan krijg je van heel veel mensen totaal geen reactie terug. Mail dan terug met "goh wilma bedankt voor je mailtje maar ik heb het kaartje al". Voor die mensen die totaal niet reageren ga ik dus geen 2x keer zitten zoeken.

groet Wilma

Gepost door: corrie
Op: 21/12/2005 18:59
Je bent niet de enigste die dat mee maakt Wilma
Ik ervaar het heel veel,en om dan nog te gaan zoeken en bewaren,wel de annimo is vlug zoek Ze verpestte het voor een ander

Gepost door: Ymsah
Op: 21/12/2005 20:40
DAt is helemaal waar.... en daar achteraan....
Verzamelen ze namen... bewaar je de namen.. hebben ze een kaartje; Willen ze er een merk voor terug...... waar bewaar ik die namen dan voor???? grrrrrr

Gepost door: Ymsah
Op: 26/12/2005 23:15
Ik erger me er aan dat als je ECHT klachten hebt en je praat er over dat mensen dan zeggen: Oh, maar ik heb dat dat en dat en soms nog 10x erger...
Of te wel... wat lul ik dan, wat stel ik me dan weer aan....... kutzooi.
Ik zal NOOOOOIT meer klagen, want het valt allemaal wel mee....
Maar ik erger me er wel aan en niet zo'n beetje ook! Nee, mensen ik ben niet moe hoor... helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet...
Ik voel me ook zoooo gewelig fijn als ik zo moe ben.... en oh mensne wat erg dat je nog meer moe bent als ik, hoe weet je nou hoe moe ik ben?
Weet ook hoe gefrustreerd ik raak omdat ik niet moe mag zijn... en dat ik niet mag klagen, want het valt allemaal wel mee... bah...
Nee, ik voel me prima hoor...

Gepost door: Marijke
Op: 27/12/2005 00:03
Hey Siem,

Dan ik het toch lekker dat je hier gewoon kunt zeggen wat je wilt!
En wij het lezen en GEEN commentaar leveren!

Groetjes, Marijke

Gepost door: CORRIE-
Op: 27/12/2005 12:36
nou ik lever wel comentaar
Ik erger me aan de taal,kutsooi is tosh geen woord
Het kan toch anders

Gepost door: marijke
Op: 27/12/2005 15:40
Dat is waar Corrie!
Maar we zeggen allemaal wel eens eenlelijk woord denk ik.
Dus daar heb ik maar even overheen gekeken!
Al probeer ik het ook te voorkomen, vooral met het Arwen in de buurt!

Gepost door: Ymsah
Op: 27/12/2005 20:44
Sorry... ik had deze tekst al getikt in het andere forum, waar we allemaal niet zo erg op onze woorden letten... Ik voelde me toen ok niet lekker en was me eigenlijk wat aan het afreageren.
Hier zal ik wat meer op mijn woorden gaan letten!
Mijn excuses.

Ik voel me alweer wat beter hoor! Ben net terug van het werk...

Gepost door: corrie
Op: 27/12/2005 22:02
Oke,Saima excuse aanvaart


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]
Out of range value for column 'id_b' at row 1