* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
Positieve Ervaringen!
Gepost door : Saïma
Op: 08/07/2005 11:49
POSITIEVE

E RVARING!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Saïma
Op: 08/07/2005 13:23
Mijn meest positieve ervaring is vorig jaar geweest!

Toen mailde (via mijn website) een man mij dat hij het kaartje van zijn vriendin zag staan!!! Hij was helemaal ontroerd, want zijn vriendin is door omstandigheden alle bezittingen uit haar jeugd kwijt geraakt!

We zijn via MSN in contact gekomen en hebben we gepraat en hij vertelde dat zijn vriendin bijna jarig was en dat hij het helemaal geweldig zou vinden als hij een kopie van haar geboortekaartje in een lijstje zou kunnen geven....

Ik vond dat zo geweldig en door de gesprekken merkte ik ook de ontroering. ZIjn vriendin mocht natuurlijk van niets weten en toen heb ik het ORIGINELE kaartje uit mijn verzameling gehaald en dat naar een adres gestuurd waar zijn vriendin niet vaak kwam.

Na de verjaardag kreeg ik een reactie van hem dat zijn vriendin echt in tranen uitbarstte en hem 100x vroeg... hoe kom je er aan? Hoe heb je dat gedaan? Helemaal ontroerd!

Nou, dat doet een mens toch goed!!!!!

Groetjes SAïma

Gepost door: Natasja
Op: 08/07/2005 20:39
Zo hé dat is ontroerend, zeg. Zit hier met kippenvel.
Daar doe je het toch allemaal voor, niet dan ?
Ik heb zelf nog niet zo´n mooie ervaring mogen meemaken, maar tot nu toe heb ik ook alleen nog positieve reacties op mijn verzameling gehad

Groetjes,
Natasja

Gepost door: Saïma
Op: 14/09/2005 23:58
Positieve ervaringen heb ik vandaag weer opgedaan bij diverse verzamelaars!!!

HEERLIJK geruild vandaag en de ruilregels?? Het liep beter dan ik dacht en bij vele verzamelaars was het geven en nemen echt mooi fifty-fifty!

Heb echt een heerlijke verzameldag gehad en de postbode krijgt het weer zwaar... weer vele enveloppen in de brievenbus!

Al met al, BEDANKT voor het fijne ruilen!

Ben benieuwd wat jullie van de bijgevoegde verrassing vinden..........................

Gepost door: SAïma
Op: 23/10/2005 19:26
Nou, dit moet ik even kwijt!!!

Ik heb een Svenkaartje van Anne Geddes op mijn ruillijst staan...

Natuurlijk reageerden Rian en Nathalie allebei...
Toen heb ik ze allebei een mailtje gestuurd met de mededeling... HELPPPPPPPPPPP.... hoe kan ik dit oplossen???

Nou... ik kreeg onderstaande reacties terug;
Rian:
Hoi Saïma,

Ik heb zojuist contact gehad met Nathalie, en ze vind het geen probleem als je het
AG-kaartje met mij wilt ruilen, omdat ze momenteel geen ruilkaartje voor je heeft.
Zou je op mijn cluppie eens willen kijken of je iets leuks kunt vinden? Ik heb erg
veel leuke 2005-ruilkaartjes staan, ik hoop dat er iets voor je tussenstaat.

Groetjes, Rian


Nathalie:
Hoi Saïma,

Aangezien ik nu geen kaartje meer voor jou heb, kan ik het dus begrijpen als je met Rian dat Sven kaartje ruilt.
Als zij wèl iets voor jou heeft, dan moeten jullie gewoon gezellig ruilen! Daar maak ik echt geen probleem van hoor!!

Groetjes,
Nathalie


Nou, Nathalie en Rian: Ik vind dit SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt mega geweldig!!!!!

Enne.. Nathalie, hier bedank ik je zeker ook een keer voor!!! Komt goed!!!!

En dit mag iedereen lezen, dit is GEWELDIG!!!
Groetjes Saïma

Gepost door: SAïma
Op: 23/10/2005 19:29
ENnnnn ik moet ook kwijt dat ik het probleem (uit topic weer een probleem) weer geweldig goed is opgelost!
Groetjes Saïma!

Gepost door: Riej@n
Op: 23/10/2005 20:28
Effe proberen hoor, hoe je forum werkt, maar volgens mij moet het zo kunnen!
Nathalie en ik sparen allebei de naam Sven, en dat is ten eerste hartstikke leuk (haar zoontje heet Sven Joery, mijn zoons heten Sven én Yoeri, dat kan toch niet meer mis!)en ten tweede een echte speurtocht.
Maar we kennen elkaar ook persoonlijk en omdat ze pas wat recente Sven-kaartjes met je had geruild, gunde ze mij de Anne Geddeskaart van Sven!!!
Ik heb haar daar natuurlijk ook ontzettend voor bedankt!!!
Trouwens, ik heb gelukkig nog nooit te maken gehad met boze verzamelaars over ruilkaartjes, pfffffffffff, lijkt me behoorlijk heftig!!!

Enne Saïma, leuk dat je onze berichtjes hier hebt geplaatst!!!

Gepost door: SAïma
Op: 23/10/2005 21:07
Hoi Rian
Gaaf dat je een bericht plaatst, dit forum werkt SUPER makkelijk!!!!
Ja, het klopt dat ik laatst nog wat Sven heb geruild!
LEuk dat Sven van Nathalie als 2e naam Joery heet!

Ik heb ook een kaartje van een Joey Damian ! En ook vane en Damian Joey... dat wil allemaal wel!
Ook heb ik een paar gezinnen die ook een Joey EN Damian hebben! Heb die kaartjes in een aparte map zitten!

Maar gaaf dat je zo tevreden bent zo! En bedankt voor bericht!
Groetjes Saïma

Gepost door: Nathalie
Op: 23/10/2005 23:45
Hoi meiden,

Uiteraard dan ook een berichtje van mij. Dit vind ik nou het leuke aan deze hobby... elkaar blij maken met een kaartje!! Daar moet gewoon niet moeilijk over gedaan worden. Het kan allemaal zoveel leuker zijn, dat zie je nu maar weer.
Meiden, veel ruilplezier.

Groetjes,
Nathalie

Gepost door: marijke
Op: 23/10/2005 23:52
Gelukkig dat het ook ZO kan!
Gaaf meiden!
We gaan maar uit van de positieve ervaringen, lijkt me het beste!
Al is het ook wel eens balen natuurlijk,
zeker als je het allemaal goed meent en het gaat toch eens mis!
Maar die mensen moeten dan eens bedenken dat er bij iedereen wel eens wat kan zijn, waardoor het wat langzamer gaat of er misverstanden kunnen komen.
Die moeten we dan maar gewoon gezellig oplossen!!!
Enne, ik kreeg pas een mooie ARWEN met als ouder broer JOCHEM!

Gepost door: marijke
Op: 23/10/2005 23:56
En omdat Saïma mij vorig jaar een SPECIAAL kaartje met JOCHEM stuurde, die ze zelf niet eens had,
krijgt ze van mij nu een HEEL GROOT HOEDJE VAN PAPIER!
Ik moet alleen nog FF een vlop vinden waar hij in past!
Groetjes, Marijke


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |