| Wet privacy.... |
| Gepost
door : Saïma
Op: 07/07/2005 21:11 |
|
Hier mijn ervaring met een 'eigenaar' van een geboortekaartje... <br /> <br /> <i>Hallo,<br /> <br /> Wat schetst mijn verbazing ons geboortekaartje staat op deze site zonder onze toestemming!!!!!!!<br /> Hoe komt u aan dit kaartje en van wie heeft deze gekregen??<br /> Het kaartje is bedoeld voor familie en kennissen en niet voor dit soort verzamelingen.<br /> Graag zie ik ons kaartje retour!! en direct van deze site verwijderd.<br /> Het gaat om het kaartje van XXXXXXX het adres waar het kaartje naar toe moet is:<br /> XXXXXXXXX </i><br /> <br /> En ook Truus had een ervaring, die ze zelf hier mag plaatsen, als ze dat wil!<br /> <br /> <b>Maar... WAT vinden we hier nou van ??? </b><br /> <br /> |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| |
| Gepost door:
* Ymsah * Op: 24/01/2006 22:24 |
|
| En nu nog steeds niets meer van gehoord... | |
| Gepost door:
wendy Op: 28/10/2008 00:25 |
|
| hier een reactie van de andere kant.<br /> ik begrijp heus dat het verzamelen van geboortekaartjes een hobby kan zijn , en dat er onderling geruild word mocht het om een speciaal kaartje gaan.<br /> Maar ik ben dus ook een moeder die vanavond tijdens het struinen op marktplaats het geboortekaartje van mijn dochter te koop zag staan.<br /> en dat van iemand die ik niet eens ken.<br /> ik weet niet hoe het geboortekaartje daar terecht is gekomen.<br /> wat ik wel weet is dat ik maar 20 kaartjes heb gestuurd en er verdrietig van werd het kaartje van mijn dochter zo ''te koop'' zag staan.<br /> en dat nog geen 3 weken na haar geboorte , ik vind het helemaal niet erg om iemand een kaartje te geven.. maar laat ze dan op zijn minst even toestemming vragen om het te verkopen.<br /> want mijn persoonlijke gegevens als telefoonnummer ( geheim = daarom maar 20 kaartjes voor mensen die hem wel mogen) staan er allemaal op.<br /> ik kan het dus wel begrijpen ... ik heb de dame ie mijn kaartje te koop aanbied ook gemaild hoe ze eraan komt.<br /> het kaartje mag ze dan van mij houden.<br /> Maar ik wil ook wel weten wie ik een volgende keer geen kaartje meer stuur omdat ze toch zomaar weggegeven worden
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |