* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
Wet privacy....
Gepost door : Saïma
Op: 07/07/2005 21:11
Hier mijn ervaring met een 'eigenaar' van een geboortekaartje...

Hallo,

Wat schetst mijn verbazing ons geboortekaartje staat op deze site zonder onze toestemming!!!!!!!
Hoe komt u aan dit kaartje en van wie heeft deze gekregen??
Het kaartje is bedoeld voor familie en kennissen en niet voor dit soort verzamelingen.
Graag zie ik ons kaartje retour!! en direct van deze site verwijderd.
Het gaat om het kaartje van XXXXXXX het adres waar het kaartje naar toe moet is:
XXXXXXXXX


En ook Truus had een ervaring, die ze zelf hier mag plaatsen, als ze dat wil!

Maar... WAT vinden we hier nou van ???


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: * Ymsah *
Op: 24/01/2006 22:24
En nu nog steeds niets meer van gehoord...

Gepost door: wendy
Op: 28/10/2008 00:25
hier een reactie van de andere kant.
ik begrijp heus dat het verzamelen van geboortekaartjes een hobby kan zijn , en dat er onderling geruild word mocht het om een speciaal kaartje gaan.
Maar ik ben dus ook een moeder die vanavond tijdens het struinen op marktplaats het geboortekaartje van mijn dochter te koop zag staan.
en dat van iemand die ik niet eens ken.
ik weet niet hoe het geboortekaartje daar terecht is gekomen.
wat ik wel weet is dat ik maar 20 kaartjes heb gestuurd en er verdrietig van werd het kaartje van mijn dochter zo ''te koop'' zag staan.
en dat nog geen 3 weken na haar geboorte , ik vind het helemaal niet erg om iemand een kaartje te geven.. maar laat ze dan op zijn minst even toestemming vragen om het te verkopen.
want mijn persoonlijke gegevens als telefoonnummer ( geheim = daarom maar 20 kaartjes voor mensen die hem wel mogen) staan er allemaal op.
ik kan het dus wel begrijpen ... ik heb de dame ie mijn kaartje te koop aanbied ook gemaild hoe ze eraan komt.
het kaartje mag ze dan van mij houden.
Maar ik wil ook wel weten wie ik een volgende keer geen kaartje meer stuur omdat ze toch zomaar weggegeven worden


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |