* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
Ruilkaartjes Picasa overgeplaatst
Gepost door : Saïma
Op: 12/04/2010 09:33
Hallo allemaal

Ik heb alle ruilkaartjes op Picasa verplaast naar... .een andere Picasa account!

Dit omdat ik mijn gewone account voor gewone foto's wil gaan gebruiken en niet voor geboortekaartjes. Heb dus even een nieuwe e-mailadres aangemaakt en daar mijn kaartjes op geplaatst.

Ik heb iedereen (op Picasa) nieuw verzoek gestuurd om weer geaccepteerd te kunnen worden....

Het ruilen ligt al ruim 3 maanden stil en .... aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant is dit ook wel weer erg lekker. Ik ben nu 3,5 dag bezig (werk) en heb alleen de woensdagmiddag vrij en de vrijdag... gelukkig zijn die echt vrij, want huishouden doe ik op maandag ochtend en middag en donderdagochtend samen met mijn hulp via PGB.

Maar voor mij telt dit wel als werken, ik werk fysiek harder dan op mijn echte werk buiten de deur (dinsdag 9-16, woe 9-12.30, do 13-16).

Bovendien moet ik voor scannen mijn laptop boven zetten, wat voor de kinderen ook niet altijd even gezellig is, want mijn man zit nu in Afgh.

Verder zit ik steeds vaker lekker beneden, ik moet mijn kamertje eerst eens goed uitmesten, dan zit ik er misschien ook wel prettiger, iedereen zet daar nu ff zijn spullen neer... waardoor het kleine kamertje (niet het kleinste kamertje...) erg vol is.

Ook heb ik de laatste paar weken niks meer binnen gekregen, als je niet actief bent, gebeurt er dus ook niks, ondanks de reclame die ik af en toe nog maak....

Ach........ OOOOOIT komt het wel weer goed, hoop ik, want ik was ook niet van plan definitief te gaan stoppen... wat moet ik dan met die ruilkaartjes, hè... hahaha en NEE ik verkoop niks, die hele afhandeling.. niks voor mij, kan ik ze net zo goed ruilen, daar heb ik meer aan dan die paar centen, het levert me toch niet op wat ik er voor zou willen, dus ik doe er geen moeite voor en bovendien wordt mijn eigen verzameling er niet groter door! Dus helaas!

Ik zal eens kijken wat ik kan gaan doen... ben ok gewoon te lui om de kaartjes uit de bakken te zoeken en ze dan te versturen.. en de nieuwe aanwinsten moeten nog gescand worden (of op de foto).. .grr...

Al met al... heb 's avonds wel de tijd, maar het hebben van ZIN ontbreekt me omdat ik op mijn bank zó ontzettend heerlijk zit met mijn laptop! ERRRUGGGGGGG

Trouwens.... toch fijn om te weten dat ik dit bericht misschien voor 1 a 2 personen tik, de rest leest het niet, omdat:

Uit het oog uit het hart.... bij de meesten!

(Welja, andersom ook, hè, ik kom ook niet meer reageer ook niet meer op jullie clubjes en picasa... )

Saïma

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Christin
Op: 12/04/2010 09:49
Hoi Saima,
Ahah hier de oplossing ... ik vond het al raar dat ik je terug moest accepteren.
Ik dacht weeral dat ik ergens iets gemist had op picasa ;-(
Enne, ik hou je clubje of site wel in het oog hoor... zodra er ergens een belletje rinkelt dat je graag terug wil ruilen ben ik erbij ... Ik heb nog heel wat voor je klaarliggen.
Maar ik wacht wel rustig af hoor, de kaartjes gaan niet lopen en inderdaad soms is de zin om te ruilen ff weg maar naar verloop van tijd zal het weer wel beginnen te kriebelen. Ik verzamel zelf ook al meer dan 20 jaar maar het heeft soms ook jaren tussenin stil gelegen. Al ben ik wel heel blij dat ik toen niet alles weg gedaan heb en toch alles stilletjes in de kast heb laten liggen :-)
Dus geniet zeker maar van wat je nu leuk vind en tot misschien nog wel es een ruiltje...
Groetjes, Christin


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |