Strafport |
Gepost
door : Saïma
Op: 03/11/2006 13:46 |
Hoi Verzamelaars. Vandaag weer geboortekaartjes geruild en ontvangen, maar... Voor de 7e keer, sinds ik in Arnhem woon, heb ik al een strafport kaartje gehad!!! (En dat wil eigenlijk grof zeggen 7x in 2 maanden tijd, want het is nog geen 2 maanden geleden dat de 1e binnenkwam... ) Ik vind dit behoorlijk veel, betaal ze uiteraard niet, maar ik krijg wel steeds herinneringen.... Ook die betaal ik niet, maar mijn verzoek om je post goed te wegen en goed te frankeren, dat doe ik ook! Of naar postkantoor gaan (maar ja, die zit bij mij niet meer om de hoek, dus heb ik zelf een goede weegschaal aangeschaft) De tekorte grammen zijn ook vaak dusdanig veel dat ik niet begrijp dat men dat zelf niet heeft gezien! Ik zou het fijn vinden als de tegenpartij met wie ik ruil, goed op haar brieven let! We moeten wel die ene postzegel betalen als we een kaartje op Marktplaats kopen, maar er wordt wel bezuinigd op kaarten, 1 van de ruiltjes, daar zat maar 1 zegel op, terwijl er daar 3 op hadden moeten zitten... Bizar! Zelf heb ik op de envelop naar die verzamelaar toen ook netjes 3 zegels geplakt. Voel me daardoor ook wel wat belazerd, zou ik het dan ook met 1 zegel moeten doen en dan die verzamelaar met strafport laten zitten??? Met die 2 andere zegels had ik ook nog vele kaartjes kunnen versturen! Nee, zo ben ik niet, ik plak er gewoon 3 zegels op en verwacht ook van de ander dat die ook netjes haar porto betaald! Alvast bedankt voor de moeite! Groetjes SAïma www.geboortekaartjesverzameling.nl (= ook met link naar weblog over onze 2 katten!) Heeft U nog geboortekaartjes waar u niets mee doet? In mijn verzameling passen ze altijd goed! |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Tamara Op: 03/11/2006 14:07 |
|
Saima, ik ben het helemaal met jou eens! Ik wil ik ook vragen of mensen er goed op kunnen letten dat ze er genoeg postzegels op plakken! Ik heb het nu ook al een paar keer achter elkaar gehad ( een tijdje terug) en vind het eigenlijk niet echt leuk. De laatste keer had ik weer strafport op de envelop zitten, ik heb diegene gemaild, maar nooit een reactie terug gekregen ( vind dit echt niet netjes) Je kunt zelf ook wel weten dat je niet 4 of 5 kaartjes met 1 postzegels kunt versturen! |
Gepost door:
Saïma Op: 30/01/2007 11:32 |
|
Wat een bijplakken, hè... ik heb nog genoeg oude zegels over... pfff... |
Gepost door:
Odette Op: 04/11/2009 12:16 |
|
Hoi Saima, Of je doet net als mij.....................7 zegels plakken als er eingelijk 3 op moeten ![]() Deuuuuuh.......blonDTH he hahahaha ![]() ![]() |
Gepost door:
Saïma Op: 04/11/2009 22:54 |
|
Dat werkelijk een geweldige stunt! Dat zal ik nooit vergeten! Groetjes Saïma ![]() ![]() |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |