Stel je hier eens gezellig voor! |
Gepost
door : Prima Saïma
Op: 16/11/2005 23:11 |
Vertel hier wie je bent, zodat de andere forumleden ook weten tegen wie ze allemaal hun verhaal vertellen... en jij ook weet wie jouw verhalen lezen en wie jouw lezend oog is.. (ipv luisterend oor) |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
|
Gepost door:
Elke Op: 27/11/2005 18:26 |
|
Hoi! Ik zal mezelf dan ook maar eens voorstellen: ik ben Elke, 22 jaar en ben reeds 7 jaar samen met Davy, die ook 22 jaar is. Ik werk als ergotherapeute in een rust-en verzorgingstehuis bij dementerende bejaarden, daar probeer ik via allerlei kanalen hun leven nog wat zin te geven. Davy werkt in de haven van Antwerpen als straddle-chaffeur. Wij zijn nu volop bezig met ons eigen huisje. Begin maart van volgend jaar zal gestart worden met de bouw hiervan. Momenteel wachten we in spanning op de bouwvergunning. Ik verzamel geboortekaartjes en parfumminiaturen, parfumproefbuisjes en parfumgeurkaarten. Daarnaast hou ik van gezelligheid en een leuk boek, ik heb mijn hart verloren aan Afrika, ik hou van vreemde talen en probeer bijgevolg mijn Frans wat te onderhouden, maar ben ook van plan avondlessen Spaans of Italiaans te volgen. Als er dan nog wat tijd overblijft speel ik graag een deuntje op mijn syntheseizer. Een foto krijg ik hier hoegenaamd niet geplaatst, maar is altijd te verkrijgen op aanvraag hahaha . Stuur dan maar een mailtje ! Groetjes, Elke. |
Gepost door:
corrie Op: 02/12/2005 17:44 |
|
WEL IK BEN CORRIE,AL 45JAAR GETROUWD MET JAAP HEB 2ZOONS EN 1DOCHTER,EN 3KLEINKINDEREN MICHAEL BIJNA 16JAAR MANUELA 12JAAR-KEVIN 10JAAR SPAAR AL RUIM 30JAAR VAN ALLE KONINGSHUIZEN KAARTEN-FOTOS EN BOEKEN SINDS KORT GEBOORTEKAARTJES MEERLINGEN-ADOPSIE-WORMER-FOTOKAARTJES-MANUELA VAN MICHAEL EN KEVIN HEB IK KAARTJES GENOEG MAAR NIET VAN MANUELA |
Gepost door:
marijke Op: 02/12/2005 18:00 |
|
Dan zal ik ook maar even! Ik ben Marijke, 25 jaar getrouwd met Kees en Mamma van JOCHEM(22)en ARWEN(14) Mijn verjaardag begint altijd met VUURWERK! Ik verzamel alles van en over het Groothertogdom LUXEMBURG! Daarom ken ik Corrie al heel wat jaartjes; we helpen elkaar met ROYALTY! Verder spaar ik al heel veel jaren geboortekaartjes! Ik werk op een speel-o-theek en doe vrijwilligerswerk. Vooral bij de showband waarin JOCHEM en ARWEN spelen. Leuk hoor, al die uitstapjes in binnen-en buitenland. Kijk eens op www.newadventure.nl Wat betrefd foto's; hetzelfde al ELKE! Groetjes, Marijke ![]() |
Gepost door:
wilma Op: 21/12/2005 18:50 |
|
ik ben Wilma (35 jaar) en ik verzamel sinds eind vorig jaar kaartjes met de naam Marjolein of Marjoleintje. Ik ben sinds 27 oktober jl getrouwd met Peter en we hebben een dochtertje Marjolein die op 12 mei 2004 is geboren. groet Wilma |
Gepost door:
Terry Op: 15/02/2006 19:52 |
|
Hoi, ik stel mezelf hier ook even voor ! Ik ben Terry, net 40 geworden en ben al 25 jaar samen met Ludo. Samen hebben we twee zonen: Jens van bijna 16 en Matthias van bijna 13. Ik ben verknocht aan het verzamelen van geboortekaartjes, vooral kaartjes van adoptiekindjes, meerlingen en kaartjes met namen die niet veel voorkomen. Ik ben een echte zonnemens,dus als het zomer is en de zon schijnt dan ben ik op mijn best ! Ons gezinnetje is verslaafd aan zomerreizen naar Turkije en Egypte ! Zon, zee en water ! |
Gepost door:
Esmeralda Op: 16/02/2006 17:55 |
|
Hallo allemaal, Ik laat ook even weten wie ik ben. Ik ben Esmeralda Vos, ik ben 26 jaar en woon samen met Ivo. Hij is 25 en we kennen elkaar nu ruim anderhalf jaar. In mei wonen we een jaar samen in ons huis in Barendrecht, wat eerst mijn huis was. Ik ben geboren in Strijen en woon nu ruim een jaar in Barendrecht. Ik ken daar eigenlijk niemand, maar ga 1x per week met de buurvrouw aquajoggen. ik spaar al sinds mijn achtste geboortekaartjes. toen maakte het niets uit wat voor kaartje ik kreeg. ik heb me nu beperkt tot van alle voorkantjes 1 kaartje. vooral recente merkkaartjes vind ik leuk. Sinds augustus vorig jaar spaar ik ook kaartjes met de namen Ivo en Esmeralda . Ik ben nog druk bezig met het reorganiseren van mijn verzameling. alle dubbele voorkantjes moesten er uit. en dat is best een klus bij 40.000 ingeplakte kaartjes. Maar het schiet al lekker op, al zal het nog wel een tijd gaan duren. Ik werk in een kindertehuis met zeer moeilijk opvoedbare kinderen. Ivo verkoopt BMW's. als je nog iets van me wilt weten: vraag maar raak hoor! groetjes Esmeralda |
Gepost door:
Patricia (B&M) Op: 04/06/2008 21:37 |
|
hey gezellie zo zeg, kwam het tevallig tegen mijn naam is patricia Piek en ben 26 jaar ik woon samen met mijn mannetje en onze 2 kids Bryan en Michelle in Nijverdal in mei 2006 ben ik begonnen met het sparen van geboortekaartjes met de namen bryan,Michelle en raoul vanaf 2000 Ook de merken Kaartmix,Grephx en sfeerkaart zijn welkom mochten er nog vragen zijn stel ze gerust ![]() groetjes patries |
Gepost door:
Prima Saïma Op: 13/03/2009 19:01 |
|
ALS ER TOPICS hiervan VERWIJDERD moeten worden, omdat het niet meer update is, laat het dan even weten, dan verwijder ik deze, maar dan moet je je natuurlijk wel even opnieuw voorstellen! Groetjes Saïma |
Gepost door:
Saïma Op: 09/12/2009 15:16 |
|
Ik ben nog steeds Saïma....... |
Gepost door:
Lize Op: 03/01/2010 09:00 |
|
Ik zie net dat ik mij nog niet heb voorgesteld dus zal ik dat maar even doen. Ik ben dus Lize, ik ben 23 jaar en ik studeer Medical Management Assistant aan de hoge school. Zo'n twee of drie jaar ben ik begonnen met het verzamelen van geboortekaartjes. Ik ben altijd graag bezig geweest met kleine kindjes maar fysiek kon ik dat niet aan. Ook was ik geïntresseerd in de betekenis van voornamen. En ik denk dat mijn interesse in geboortekaartjes zo gegroeid is. Mijn hobby's buiten het verzamelen zijn: internet, lezen, zwemmen en af en toe eens babysitten. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3] |