* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
hoe bewaren jullie jullie kaartjes?
Gepost door : elke
Op: 29/10/2005 16:01
Hoi! Zoals jullie (misschien) wel weten, verzamel ik nog niet zo heel lang kaartjes. Nu ongeveer een jaar denk ik. Ik heb wel al het één en ander bij elkaar verzameld en wil nu een systeem hebben om ze allemaal mooi te bewaren. Momenteel zitten ze in kartonnen dozen die mijn vader meebrengt voor me. Maar dat is echt niet handig. Wil je bijvoorbeeld een kaartje bekijken, moet je de hele doos uitladen en dan weet je nog niet of het kaartje wel in dié doos zit haha, ja, ik erger me er wel aan de laatste tijd.
Dus, dames, leuke tips gevraagd!
Ik ben nu net in de Hema geweest in Hulst en heb daar al enkele "probeersels" gekocht. Ik heb meegebracht: 1 pakje zwarte insteekhoezen, die je in een ringmap kan doen (maar ze hadden daar bv. niet de vierkante vorm van ...), 1 pakje witte fotobladen (kan je open doen en weer sluiten en je kaartje kan je er altijd weer uitnemen), en dan heb ik ook nog fotohoekjes gekocht (zo kan ik ze bv. op witte bladen vastmaken, zonder dat de kaartjes vastzitten). Ik ben wel op zoek naar een systeem, zodat de kaartjes altijd weer los kunnen (dus niet vastkleven met plakband, tape .... daar hou ik niet van).
Groetjes !

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]
Out of range value for column 'id_b' at row 1