* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
Zou het met dan eindelijk lukken>?
Gepost door : Saïma
Op: 01/06/2010 22:51
Ja?? Jaaa???

Zou het me gaan lukken om mijn grootste hobby op te pakken nadat het 5 maanden heeft stilgelegen??

Langzaam, héél langzaam ben ik kaartjes aan het sorteren, maar langer dan 10 minuten hou ik het niet vol, zit dan met zoiets van: Leuk en nu??? Waar moet ik mee beginnen? EN steeds als ik wil beginnen is er wel iets waardoor ik niet kan doorwerken... Of ik leg het gewoon weg omdat ik niet weet wat ik er mee moet...

Heb nu wel de ruilkaartjes gescheiden van mijn (mooie) nieuwe aanwinsten... maar veel verder kom ik gewoon niet...

Ik kan nu zó met scannen van mijn nieuwe ruilkaartjes beginnen (o.a. flink aantal van Nicole Ankersmit, vandaag opgehaald...) , maar ja.. nu is het 22.31u en is het te laat... ik moet naar bed...

Ook heb ik 3 enveloppen staan die ik nog moet beantwoorden..

Ik ben al zover dat ik weer in mijn kamertje zit... pfff... het valt zwaar... weet gewoon het niet op te pakken... Hang wat achter de pc... doe niks zinvols... bah... Waarom?? Waarom lukt het jullie allemaal wel en mij niet?

Op het moment zit ik er zowiezo helemaal doorheen, vraag me niet of het goed gaat, want eerlijk gezegd... NEE... al 2 weken niet... maar ik MOET van mezelf deze hobby gaan oppakken.... hoe moeilijk ook....

Over 2 weken heb ik een week vrij... speciaal van mijn werk gekregen om ... bij te tanken en om te kijken of het daadwerkelijk de stress is en of het inderdaad ligt aan te veel uren op het werk (en het zijn er al zo weinig)... Ik ga dan ook niks bijzonders plannen, maar die 2 ochtenden die ik dan zomaar vrij heb, ook voor mijn hobby te besteden.

Heb op het moment geen enkele ochtend meer vrij... het valt zwaar alles... Ik wil nog maar 1 ding... RUST... Een ochtend vrij, voor mezelf, ZONDER de kinderen!!!

Ben er achter gekomen dat ik nog geen 3 uur zonder de kinderen zit! Prachtig natuurlijk, maar ik mis mijn vrijheid om even zonder kinderen te zijn, even alleen... heb dat blijkbaar heel erg nodig! Mijn kinderen zijn altijd thuis... behalve als het mooi weer is, dan is Damian veel buiten, maar... ik ook! Joey is altijd thuis als ie niet op school zit... En Ludwig is natuurlijk nog niet thuis en als ik boven zit... nou... heb gisteren voor het eerst boven gezeten, heb het meteen geweten, alles ging fout... En vanavond kreeg ik ook al commentaar... bah... Dus toch maar weer beneden zitten en toch nog maar niet met de kaartjes beginnen???

Heb nu prachtige aanwinsten erbij, veel van Angelique Lemmens (waaronder één dubbele, maar die ruil ik alleen tegen een AL met de namen die ik zoek). en vandaag weer aantal kaartjes van Nicole Ankersmit... Waaronder het kaartje van haar eigen adoptie 2ling....

Al met al... heb genoeg (nieuw) materiaal om te ruilen, ook wat merkkaartjes die ik her en der heb gekregen, alleen ... het begin... *zucht*....

Morgenavond heb ik koorrepetitie, dus kan ik weer niet scannen en morgenmiddag.... dan is het hopelijk mooi weer... heb ik weer... alle dagen k*tweer en ... doe ik niks... wil ik beginnen, wordt het mooi weer.. en nee, dan moet ik naar buiten toe, heb mijn zonlicht zo hard nodig voor mijn humeur!

Oh.... OOIT... ik kan me het niet voorstellen, maar ooit ruil ik weer.... pfffffffff *zucht*

Ik ga nu slapen, ben totall loss... wil zo graag, maar het lukt niet, en dat is echt en ja... soms ook echt...

Ik moet leren mijn ADHD te accepteren, maar dat wil niet zo vlotten, ik wil gewoon net als jullie zo lekker kunnen ruilen, lekker genieten van de hobby... wáárom lukt mij dat niet... ja af en toe een paar dagen... maar dat is altijd van zo'n korte duur... heb zoveel moois te ruil...

Heb nu net een half jaar op het ATC gewerkt, Arbeids Training Centrum, kijken wáár het nu precies mis loopt op het werk en wat ik ook wel kan... Nou, daar werden veel dingen duidelijk... Ook duidelijk waarom ik zoveel moeite heb om met mijn hobby bezig te zijn... En het ligt toch ècht aan mijn handicap en niet aan mezelf... ik moet leren te vragen als ik iets niet weet en al met al... ik kan ontzettend veel dingen wèl goed, beter dan anderen en daar moet ik van genieten, hoe moeilijk ook, want ik wil altijd nou net de dingen die ik NIET goed kan............. EN ik moet vroeger naar bed toe, dus.... doei...... tot morgen... pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |