* Saïma's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl *

http://www.geboortekaartjesverzameling.nl
Ruilstop in volle gang
Gepost door : Saïma
Op: 31/01/2010 21:47
Mijn ruilstop is in volle gang!

Heb op het moment totaal geen zin in geboortekaartjes... zie ze liggen, maar ze doen me echt even niks... juist omdat ik het zo druk in mijn hoofd heb met andere dingen!

Zijn in huis allerlei dingen aan het veranderen, o.a. pc. Ik heb nu een laptop en mijn mooie desktop gaat waarschijnlijk naar beneden toe, daar moet ik nog dingen aan veranderen etc. De pc die daar nu op een plek staat, gaat weg, maar daarvan kan ik een harde schijf weer demonteren en die kan ik weer in een andere pc plaatsen! 1 pc gaat in zijn geheel weg... echt het staat hier helemaal vol, een desktop pc van mijn moeder, die ik voor mijn broertje in orde heb gemaakt, 1 pc van de kinderen, waar ik de geheugens nog van moet vervangen (upgraden) en etc etc...

Op mijn vorige pc, daar moet een andere account komen en moet ik deels leeghalen..... wel veel achter de pc, maar niet met de kaartjes.

Op de plek in mijn kamer, waar nu mijn oc staat, komt dan mijn laptop, maar die komt ook lekker beneden ... al met al, als ik geen zin heb in de kaartjes, zoals nu, zit ik lekker met mijn laptop in bed of beneden op de bank!

Heerlijk gewoon!

De kaartjes komen zeker wel weer, maar door de chaos in huis heb ik er totaal even geen zin in!

Met mijn keel gaat het redelijk, op Hyves hou ik blogjes bij voor wie het interessant vindt!

Het herstel duurt helaas veel langer dan gepland en ook door andere dingen in mijn hoofd, is mijn zin in kaartjes erg ver te zoeken.

Komt vast goed en in die tijd lopen mijn ruilkaartjes ook niet weg!

Ik tik dit even hier op de club, omdat in mijn forum helaas toch vrijwel nooit iemand wat leest en dan schiet zo'n boodschap als dit niet op, terwijl ik wel veel mailtjes met ruilverzoeken krijg...

Saïma

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: maria
Op: 31/01/2010 22:07
neem de tijd om helemaal te herstellen Saïma, en inderdaad lopen de kaartjes niet weg, je moet pas weer beginnen als je er echt zin in hebt!
groetjes, Maria

Gepost door: Saïma
Op: 20/02/2010 20:06
Update:

Ik zit nu niet veel meer op mijn kamertje, zie ook vrijwel geen geboortekaartjes, heb van 3 verzamelaars nog wat gekregen, liggen allemaal in envelop op een stapeltje op mijn bureau, 2 moet ik nog beantwoorden en 1 is wat ik nog tegoed had.

Maar... het doet me totaal niks....

Heb in 2010 ook, behalve die enveloppen van hierboven, ook helemaal NIKS gehad... tja, ook niet echt motiverend voor mij... wel weer overal rondgevraagd etc... maar ach.. reacties? Wat zijn dat?

Welja, OOIT heb ik er wel weer zin in!

Ben deze ruilstop helemaal niet met kaartjes bezig, ook niet op mijn website, ook niet met inplakken, helemaal NIKS!

Mis het ook totaal niet ... raar maar waar...

Hoop wel dat het ooit weer terugkomt, ach dat zal wel lukken als ik ooit van de drukker weer wat kaartjes krijg..................... of ik mijn eerste kaartje uit 2010 in mijn handen zal hebben..... hahaha.

Groetjes Saïma

Op: 20/02/2010 20:08
Ow... haha, ik kopieerde dit van de club, maar ik heb vandaag het mijn eerste kaartje gehad uit 2010...
Een Hipdesign van 27-01-2010....

Jaaa ben er blij mee!!! Mijn schoonmoeder had die gekregen! Ook bij mijn moeder ligt er een kaartje van iemand klaar van 04-02-2010...

Jeetje, hebben mijn moeder èn mijn schoonmoeder nog eerder een geboortekaartje uit 2010 in hun handen gehad dan ik.... Bizarrrrrr

Groetjes Saïma

Op: 20/02/2010 20:11

EINDELIJK heb ik vandaag mijn eerste kaartje gehad uit 2010...

Een Hipdesign van 27-01-2010....

Jaaa ben er blij mee!!! Mijn schoonmoeder had die gekregen! Ook bij mijn moeder ligt er een kaartje van iemand klaar van 04-02-2010...

Jeetje, hebben mijn moeder èn mijn schoonmoeder nog eerder een geboortekaartje uit 2010 in hun handen gehad dan ik.... Bizarrrrrroi

EN... gisteren belde het overbuurmeisje aan en die had een leuk geboortekaartje van aug 2009 in haar handen! Ik herkende het kaartje meteen als een postkaart van VistaPrint... Dus... das wel leuk, het is in stilte een nieuwe voorkeur, maar goed, het staat er NIET op en je moet het gewoon kunnen herkennen, dus echt veel zal ik er niet van krijgen! Maar deze is mooi binnen!

Verder kreeg ik vandaag een mailtje van Ans Bollen, dat ze aardig wat Joeykaartjes te ruil heeft, ze heeft zelf ook een zoon Joey... Dat wist ik wel, maar goed, nu bood ze er me aardig wat aan en een heleboel uit 1994!!! (die ik NIET had!!)

Dat is wel weer tof....

Al met al... zou ik er dan toch ooit weer zin in krijgen?

Groetjes Saïma

Gepost door: maria
Op: 21/02/2010 15:36
Vast wel Saïma! Een "time out" is wel eens lekker, straks begin je gewoon weer een keer, als je er aan toe bent. groetjes, Maria

Op: 22/02/2010 20:43
Vandaag was ik even op mijn kamertje...... ff beetje opruimen... oef... toch wel een lekker plekje daar. En dan vandaag het kaartje van mijn achterneefje gekregen... toch wel leuk, maar eerst van Ludwig genieten en daarna komt het vast wel weer! Ook zijn er nog 2 kaartjes in aantocht die ik via Hyves heb gekregen... dus die moeten wel snel op de site, al met al... heb het niet gemist, maar toch wel weer leuk binnenkort!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |