Hoe bewaar jij je RUILKAARTJES? |
Gepost
door : Prima Saïma
Op: 13/03/2009 18:54 |
HOE bewaar jij je RUILKAARTJES? Hoe zorg jij er voor dat je ze snel weer terug kan vinden als je gaat ruilen? Iedereen weer op haar eigen manier natuurlijk, maar hoe doe JIJ dat? |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Saïma Op: 05/12/2009 20:59 |
|
Zó bewaar ik mijn RUILKAARTJES: |
Gepost door:
Lize Op: 06/12/2009 10:30 |
|
Ik stop ze per letter in een doorschijnende diepvrieszak en dan stop ik ze per vier of vijf letters in opbergdozen. Misschien niet de beste manier maar ik weet niet goed hoe ik het anders zou kunnen doen. |
Gepost door:
Saïma Op: 06/12/2009 17:29 |
|
Ow, omdat ik de foto's op mijn club delete heb, zijn ze hier nu ook niet meer te zien... Welja, jammer dan... Zal ze nog wel eens plaatsen! @Lize: Je zou mijn methode kunnen gebruiken! Werkt héél makkelijk! |
Gepost door:
Lize Op: 07/12/2009 07:52 |
|
Jammer dat we de foto's niet meer kunnen zien ![]() Ik ga het voorlopig zo laten hoor. Het handigste van het handigste is het niet maar ik kan er goed meewerken en dat is wat telt vind ik |
Gepost door:
Saïma Op: 07/12/2009 09:34 |
|
HIER staan ze ook tussen... http://picasaweb.google.nl/prima.saima/Diversen# NU kan je weer blij zijn! ![]() |
Gepost door:
Joke Op: 26/01/2010 17:13 |
|
Hoi, Ik boek elk kaartje in excel in per 10 jaar, dus jaren 60, jaren 70, etc. En ik bewaar ze in 4-rings ordners in insteekmappen per jaar en soms scheid ik ze op jongens / meisjes als ik er teveel van een jaar heb. Ik werk dus erg met data, maar het handige van excel is natuurlijk dat je elke kolom kunt sorteren, je sorteert dus wat je zoekt: een naam, een datum, een woonplaats, etc. Ik ben heel tevreden over mijn systeem... |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |